Contentlinjen

Reklamelinjen, i København (+1 lokationer)
Længde
25 Lektioner
Pris
19.500 - 24.500 DKK ekskl. moms
Næste startdato
Kontakt for opstart (+2 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Heltid/deltid
Heltid
Uddannelsesform
Holdundervisning, Online
Længde
25 Lektioner
Pris
19.500 - 24.500 DKK ekskl. moms
Næste startdato
Kontakt for opstart (+2 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Heltid/deltid
Heltid
Uddannelsesform
Holdundervisning, Online
Få mere information om kurset

Fremragende Kundekontakt

Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.

Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.

Startdato

Vælg mellem 2 startdatoer

Kontakt for opstart

  • Holdundervisning
  • København

Kontakt for opstart

  • Online
  • Online

Kursusbeskrivelse

Contentlinjen

Kreativitet er en muskel vi alle har, og den kan trænes til at blive større, stærkere og klogere. I løbet af uddannelsen bliver du introduceret for værktøjer, som du kan bruge til at få flere og større idéer. En idé er nemlig ikke noget man finder på, men noget man finder frem til. Du lærer at få sat dine idéer i system, så du kan vurdere om de er gode eller dårlige. Først derefter kan du gå i gang med at få dem til at leve i virkeligheden – uanset om det er en reklamefilm, en app, en gratis koncert eller alle de muligheder, som vi ikke engang kender endnu. Det kaldes Integreret Kommunikation, og det er det, din fremtidige uddannelse, arbejdsgiver eller kunde efterspørger.

Der er ingen lektier i løbet af uddannelsen, men der skal afleveres en opgave baserest på jeres virksomhedns egen problemstilling i slutningen af forløbet.

Tæt på virkeligheden

I al undervisning og alle opgaver prøver vi at være så tæt på virkeligheden og jeres virksomhed som muligt. Det gør vi, fordi vi ved, at den eneste rigtige måde at blive en dygtig contentudvikler på, er ved at blive undervist og coachet af branchens topfolk, som selv har været denne udvikling igennem og kan trække deres erfaring, samtidig med at der arbejdes med egen virkelighed, så læringen bliver sat i perspektiv af jeres daglige udfordringer og contentbehov.

Modulopbygget uddannelse

Contentlinjen er en modulopbygget uddannelse, der i løbet af de 25 undervisningsgange giver deltagerne solid indføring i og erfaring med at arbejde både teoretisk og praktisk med brandstrategi, målgruppe- og platformsindsigt, kreativ udvikling og produktion, samt måling og håndtering, og inspiration.

Særlig fokus sættes på den kreative idéudvikling samt produktion af content, som dermed giver deltagerne værktøjerne til at tænde deres kreative content-gnist.

Målgruppe

Uddannelsen er målrettet

Marketingmedarbejdere, der fremadrettet skal beskæftige sig med virksomhedens sociale medier (grundforståelse og udbygning)

Medarbejdere, der har ansvar for dele af virksomhedens content (nuanceringer af grundforståelse og udbygning)

Interns, studentermedhjælpere og junior level, der har interesse i at dygtiggøre sig indenfor content strategi og creation (grundforståelse og udbygning) – disse vil efter endt uddannelse være meget attraktive for virksomhederne, der slippe for oplæring i egne 

Pris

Fysisk: 24.500 ekskl. moms. 

Online: 19.500 ekskl. moms. 

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Contentlinjen
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
Reklamelinjen
Sankt Peders Stræde 19A
1453 København K

Reklamelinjen

Reklamelinjen er en aftenskole studie for kreative og projektledere, som gerne vil arbejde i reklamebranchen. ‘Tæt på virkeligheden’ er vores mantra. Derfor bliver undervisningen foretaget af de største stjerner fra reklamebranchen. Og alle opgaver er rigtige opgaver for rigtige kunder....

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret